Introductie

Als Service Management Consultant begeleid en adviseer je klanten op het gebied van operationele en tactische processen welke betrekking hebben op het beheer van ICT-omgevingen binnen alle fasen van de levenscyclus van ICT services. Door kennis en ervaring bent u in staat om Service Management tools, organisaties en (ITIL) processen te ontwerpen, te verbeteren en aan te passen naar de bedrijfsbehoeften van de klant. Je realiseert de vertaling tussen business en ICT. Je komt te werken in een hechte organisatie die is gespecialiseerd in een totale ICT dienstverlening op het gebied van Managed Services, Service Management en Cloudoplossingen. Je wordt voor diverse klanten ingezet in het land. Je bent zelfstandig en flexibel. Wij zijn een persoonlijke organisatie waar ontwikkeling binnen het vakgebied centraal staat.

Organisatie

Sinds 2004 zetten wij op het gebied van ICT Service management kennis en ervaring in bij diverse opdrachtgevers. “Fencer bouwt een brug tussen ICT en de business”. Vaak zijn deze eenheden twee verschillende werelden. Wij begeleiden organisaties met als vertrekpunt: de business is altijd leidend.” Waar men ook voor kiest, het gaat om afspraken maken en afspraken nakomen. De borging dat ICT dienstverlening er is en dat men krijgt waarvoor men betaald. Wij bieden oplossingen voor organisaties die willen aansluiten in de Cloud of juist de IT beheerprocessen verder wil optimaliseren.

Functie

  • Het begeleiden en adviseren van klanten op het gebied van ITIL beheerprocessen;
  • Het analyseren, verbeteren en implementeren van de gevraagde beheerprocessen en tooling;
  • Uitvoering geven aan de rollen binnen het werkveld van Service Management:
  • Het adviseren aan en ondersteunen van de klant en haar medewerkers bij diverse ontwikkelings– en veranderprocessen;
  • Het leiden van Service Management projecten.

Functie eisen

  • Minimaal 2-3 jaar relevante ervaring;
  • In het bezit van een HBO diploma en rijbewijs;
  • ITIL Expert of Intermediate certificering heeft de voorkeur;
  • Je hebt kennis van o.a. PRINCE2, BiSL, ASL, ISO20000, CCM(i), KPI’s Agile, DevOps en/of Informatiemanagement;
  • Je hebt allround ICT kennis en ervaring m.b.t. reguliere technieken en terminologie;• Ervaring met de organisatorische aspecten van (IT) Service Management;
  • Ervaring met IT Service Management tooling van leveranciers zoals bijvoorbeeld Topdesk e.d.;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engelse taal;
  • Project- en consultancy ervaring heeft de voorkeur;
  • Bereidheid om te werken in heel Nederland en potentieel Europa.

Aanbod

Wij doen er alles aan een omgeving te creëren waarin serieus genomen worden, erbij horen, verantwoordelijkheid ervaren, kunnen groeien en succes hebben voorop staan. Het beste uit jezelf halen en hierdoor het beste resultaat neerzetten bij de opdrachtgever is onze passie.

Naast een uitstekend salaris, een pensioenregeling en diverse collectieve verzekeringen bieden wij je graag het volgende:

  • Je krijgt de kans om samen te werken met vaktechnische en talentvolle mensen;
  • We geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijk te blijven groeien door middel van verschillende projecten en opdrachten;
  • Wij bieden je de kans om up-to-date te blijven met je certificaten en opleidingen;
  • We organiseren regelmatig kennissessies waarbij je vakinhoudelijk de diepte in gaat op de nieuwste ICT ontwikkelingen;
  • 28 vakantiedagen;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding waarbij een leaseauto tot de mogelijkheden behoort;
  • Onkostenvergoeding.

Inlichtingen

Eveline Bos 035-6260545

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatie button! Voor vragen kun je contact opnemen met Eveline Bos via de contactgegevens rechts bovenin.