Introductie

De medewerker debiteurenadministratie is in staat in de volle breedte van credit management acties uit te voeren, klantvragen en vragen van klantenservice te beantwoorden waar het gaat om credit management gerelateerde onderwerpen.

Organisatie

De afdeling Order to Cash (O2C) houdt zich bezig met de financiële en administratieve afwikkeling van de totale verkoopketen vanaf het moment van verkoop tot en met het binnenhalen van gelden en het afdragen van verschuldigde bedragen aan mobiliteitspartners. Het team Debiteuren is onderdeel van O2C en bestaat uit 12 dedicated financials dat het hele veld van de debiteurenadministratie en credit management overziet.

Functie

  • Proactief (telefonisch) benaderen van klanten om betalingen te verspoedigen en aantallen openstaande posten terug te dringen.
  • Klantdisputen in samenwerking met klantenservice/sales support op pakken en af te handelen, zowel in communicatie met de klant als de administratieve verwerking in de systemen.
  • De runs in het basisproces van credit management in SAP Hybris Billing uit te voeren en monitoren op correctheid.
  • Opstellen en beoordelen van uitbetalings- en correctieverzoeken.
  • Proactieve bijdrage aan continu verbeteren door te komen met verbetervoorstellen ten aanzien van performance resultaten, kwaliteit en efficientie.
  • Positieve houding tegenover verbeteringen en veranderingen.
  • Nauwe samenwerking met alle ketenpartners om klanttevredenheid te borgen en OGSM doelstellingen te behalen.

Functie-eisen

  • HBO/WO in financiële/commerciële of dienstverlenende richting;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke omgeving;
  • Beschikt over enkele jaren ervaring in het (telefonisch) benaderen van klanten en het oplossen van complexe klantcases;
  • Beschikt over enkele jaren ervaring van met administratieve verwerking van gegevens in een complexe omgeving complexe, IT gedreven administratieve processen;
  • Kennis van Lean Management;
  • Ervaring in een customer service omgeving.

Aanbod

Bij deze interim opdracht moet je reageren! Tot 17 December is er de mogelijkheid om je profiel kenbaar te maken.

Het gaat hier om 36 uur per week voor minimaal 6 maanden met optie tot verlenging.

Inlichtingen

James de Bois 035-2072220

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatie button! Voor vragen kun je contact opnemen met James de Bois via de contactgegevens rechts bovenin.

James de Bois
James de Bois

MANAGING CONSULTANT 

06 86089096

Deel deze vacature

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Schuiven naar boven