Introductie

De organisatie is een mooie combinatie van het traditionele familiebedrijf met de moderne technieken van nu. Ze zijn uitgegroeid naar een professioneel en internationaal actief bedrijf. Hun klanten bevinden zich in het A-segment van de markt en samen met ca. 2000 collega’s werken we dagelijks aan kwalitatief hoogwaardige producten. Vanuit 10 locaties in Nederland heeft de organisatie een leidende positie op de Nederlandse retailmarkt en daar zijn ze trots op!

Ze zijn een no-nonsense bedrijf met een sterke klantfocus en grote innovatiekracht. Met hun kernwaarden: 100% klantfocus, duurzaam ondernemen, de kracht van het familiebedrijf en ‘keep it simple’, bedienen ze dagelijks hun klanten die ook op het hoogste kwaliteitsniveau in de markt opereren. De locatie in Son is in gebruik genomen in 2017 en gebouwd volgens de modernste normen qua duurzaamheid. Voor de gehele organisatie zoeken ze een Parttime salarisadministrateur.

Als Salarisadministrateur verzorg je met je collega-salarisadministrateurs de salarisadministratie van meer dan 1000 collega’s. Dit betreft een zelfstandige functie, waarbij je veel samen werkt met HR backoffice. Jij bent verantwoordelijk voor het invoeren van de maandelijkse salarismutaties en de controle hierop. Jij levert de correcte gegevens aan bij de diverse instanties (zoals belastingdienst, pensioenfonds) en ziet het als een uitdaging om elke maand, foutloos, de salarisadministratie te voeren.

Organisatie

Wat zijn je belangrijkste aandachtsgebieden?

  • Volledige salarisverwerking;
  • Mutatieverwerking;
  • Controleren loonstroken;
  • Controleren en aanleveren van bestanden voor interne afdelingen;
  • Deelnemen aan interne projecten;
  • Controleren van premienota’s.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager SSC. De functie is voor 24-28 uur per week.

Functie

  • Een MBO+ werk- en denkniveau;
  • In bezit van PDL certificaat, VPS is een pré;
  • Financiële achtergrond is een pré;
  • Ervaring met Exact globe is een pré;
  • Kennis van Excel
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een relevante/vergelijkbare functie;
  • Bij voorkeur werkervaring opgedaan binnen een grote organisatie en/of accountantskantoor.

Inlichtingen

James de Bois 035-2072220

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatie button! Voor vragen kun je contact opnemen met James de Bois via de contactgegevens rechts bovenin.

James de Bois
James de Bois

MANAGING CONSULTANT 

06 86089096

Deel deze vacature

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Schuiven naar boven