Controller – Amsterdam

Introductie

Voor de vestiging in Amsterdam zoeken wij een veelzijdige controller. De parttime functie betreft een uitdagende rol binnen een sterk groeiend innovatief bedrijf waarbij de controller verantwoordelijk is voor het verzorgen van de financiële, projecten en personeelsadministratie. Als controller beheer je de administratieve processen en kom je tot wettelijk juiste en intern bruikbare periodieke rapportages.

Organisatie

De organisatie is een snelgroeiend bedrijf dat innovatieve oplossingen aanbiedt voor smart buildings. Het bedrijf is in 2015 opgericht vanuit de overtuiging dat werken efficiënter en aangenamer wordt door intelligente gebouwen te ontwerpen die goed zijn voor het milieu, de gebruikers van het pand en de gebouweigenaren. Zij bereiken dit door de inzet van slimme sensornetwerken die geïntegreerd zijn met het gebouwbeheersysteem enerzijds, en die interactie hebben met individuele gebruikers anderzijds.

Functie

De taken die bij deze functie horen zijn:

  • Verzorgen van veel voorkomende administratieve werkzaamheden zoals:
  • Verzamelen, coderen en boeken van inkoopfacturen, nationaal en internationaal
  • Verzamelen, coderen en boeken van verkoopfacturen, nationaal en internationaal
  • Verwerken van kas- en banktransacties
  • Verwerken debiteuren, crediteuren en memoriaal boekingen
  • Beheren en controleren van grootboekrekeningen
  • Beheren en controleren debiteuren
  • Betalingen klaarzetten via SEPA
  • Opstellen BTW en ICP-aangiftes
  • Verzorgen van maandrapportages;
  • Naleven van de wettelijke en fiscale verplichtingen op gebied van inhoudingen, afdrachten en verslaglegging;
  • Verzorgen van de projecten administratie / contract beheersing;
  • Optimaliseren van de administratieve organisatie (AO/IC);
  • Het inrichten en optimaliseren van het ERP-systeem, alsook het inrichten van bedrijfsmatige beheersprocessen;
  • Bijhouden van de salarisadministratie

Functie-eisen

Als succesvolle kandidaat beschik je over:

  • Een afgeronde mbo-opleiding richting accountancy of bedrijfsadministratie;
  • Enkele jaren ervaring binnen accountancy of controlling;
  • Kennis van de inrichting van de administratieve organisatie (AO & IC);
  • Kennis van de planning en control cyclus;
  • Ervaring met het genereren van stuurinformatie;
  • Ervaring in een zelfstandige rol bij het genereren van maandrapporten;
  • Ervaring met financiële projectbeheersing
  • Uitstekende kennis van Excel en MS-office;
  • Kennis van de inrichting en werking van ERP-systemen;
  • Vloeiende kennis van Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Goede communicatieve eigenschappen;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar, liefst 32 uur.

Aanbod

Wij bieden een inspirerende werkomgeving met:

  • Vrijheid, flexibiliteit, teamspirit, korte communicatielijnen en een open werksfeer;
  • Enthousiast team van collega’s;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Marktconform salaris en vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Dagelijks een verse lunch.

Inlichtingen

James de Bois 035-2072220

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatie button! Voor vragen kun je contact opnemen met James de Bois via de contactgegevens rechts bovenin.

James de Bois
James de Bois

  MANAGING CONSULTANT 

Neem contact op

Deel deze vacature

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp